Průběh doručování zásilky můžete sledovat na stránkách vybraného dopravce po zadání čísla zásilky nebo pomocí odkazu, který je v e-mailu zaslaném při odeslání zásilky. Registrovaní zákazníci najdou tyto údaje také po přihlášení do e-shopu v detailu objednávky. Pokud se vám zdá, že při přepravě zásilky mohlo dojít k problému (například trvá příliš dlouho), kontaktujte přímo vybraného dopravce na níže uvedených telefonních číslech nebo prostřednictvím e-mailu:   

 

e-mail: info@zasilkovna.cz
telefon na zákaznickou linku: 216 216 516
provozní doba zákaznické linky: PO-PÁ 8:00 -18:00

e-mail: info@ppl.cz
telefon na zákaznickou linku: 225 331 500
provozní doba zákaznické linky: PO-PÁ 8:00 -18:00

Správný postup při přebírání zásilky

Při přebírání zásilky vždy bedlivě zkontrolujte její stav. Pozornost věnujte stavu vnějšího obalu, tzn. podívejte se, zdali není obal porušený (zmačkaný, proražený nebo deformovaný) a zdali je celistvá lepící páska s logem našeho e-shopu. Pokud najdete známky porušení obalu nebo ochranné pásky, mohlo dojít k poškození zakoupeného zboží při přepravě, ev. k vniknutí do zásilky.

Přebíráte-li zásilku na výdejním místě, můžete ji hned na místě před přítomným personálem rozbalit a zkontrolovat, zda je obsah zásilky v pořádku.

Pokud vám zásilku doručuje kurýr, ihned po převzetí zkontrolujte její obsah a to i v případě, že se vám zdál vnější obal zásilky nepoškozený.

V případě, že naleznete poškozený obal nebo dokonce samotný obsah zásilky, postupujte dle níže uvedených informací.

Velké poškození obalu a podezření na poškození obsahu zjištěné při převzetí:

V případě značného poškození obalu a důvodném podezření, že je poškozen i obsah zásilky, máte jak na výdejním místě  tak u řidiče právo odmítnout převzetí zásilky. Personál výdejního místa nebo řidiče požádejte, aby jako důvod nepřevzetí balíčku uvedl „Poškozený obal“. Následně nás prosím informujte, že jste z důvodu poškození zásilku nepřevzali. Můžete zaslat mail na adresu reklamace@zuby.cz nebo SMS zprávu na číslo 774 606 698.

Zjištěné poškození obsahu po převzetí na výdejním místě:

Pokud je poškození obalu malé, zásilku můžete převzít, ale ihned po jejím převzetí zkontrolujte obsah. Zjistíte-li poškození obsahu ještě na výdejním místě, zásilku ihned vraťte personálu výdejního místa, ev. kontaktujte linku zákaznické podpory příslušného dopravce uvedenou výše.  

Zjištěné poškození obsahu po rozbalení zásilky doma:

Zjistíte-li poškození až doma nebo po odjezdu kurýra postupujte dle těchto instrukcí

1. Poškozenou zásilku nebo zboží vyfotografujte dle tohoto návodu:

    • celkový pohled na vnější obal
    • Detail obalu v místě poškození
    • Adresní etiketa
    • Výplně a umístění zboží v balení
    • Poškozené zboží
    • Výrobní číslo zboží (pokud zboží tímto disponuje)

2. Poté poškození zboží při přepravě nahlaste.

    U společnosti Zásilkovna na e-mail  reklamace@zasilkovna.cz

    U společnosti PPL na e-mail: info@ppl.cz nebo použijte reklamační formulář, který najdete zde: https://reklamace.ppl.cz/ 

    V e-mailu uveďte:

      • číslo zásilky
      • kontakt na vás
      • přiložte náš prodejní doklad
      • přiložte zhotovenou fotodokumentaci stavu poškozeného obalu a obsahu zásilky dle návodu výše

    Než bude reklamace vyřešena, ponechejte obal i obsah ve stavu, v jakém jste je převzali. Reklamaci hlaste bez zbytečného odkladu ihned, u Zásilkovny nejdéle do 7 pracovních dnů  a u PPL nejdéle do 3 pracovních dnů od převzetí.

    Došlo-li k poškození zboží při přepravě, je nám to líto, ale když budete postupovat podle těchto instrukcí, bude tato nepříjemnost zajisté vyřešena.